Oh my gosh my day are getting longer!

Kära Vänner!
Nu är jag hemma igen, jag har varit ute med en båt, (hm?) med skolan. Det var väl ganska skoj även fast det är väldigt härligt att vara hemma!
I varje hamn vi låg i var duscharna avstängda eller, som i den sista, var varmvattenberedaren trasig så det var iskallt...Så en trång båt med 25 stinkande (killar) människor var ju INTE så mysigt hehe...

Första natten, onsdag till torsdag låg vi i Kungshamn och när klockan var kanske 9 så säger Fia att;
-Emma och Nea vill ni följa med mig på promenad? Vi;
- Javisst! Bara vi får sno en kundvagn så visst! Fia;
- Ja men det är klart!

Så vi snor en vid det lokala ICA't och börjar gå (Emma och jag åkte), men efter en stund visar det sig att vi ska till Sofias kompis som bor EN HALVTIMMA bort..
Men vi kommer faktiskt dit efter att bla. Emma har råkat välta kundvagnen med mig i, Sofia gick en genväg, och vi fnittrande väckt hela bostadsområdet med våran skramlande vagn =D.

Men så står vi utanför och Sofia säger;
-Han vet inte att jag kommer, ska jag ringa innan? Vi;
-VA?! JA såklart måste du det! Han kanske inte är hemma!
Så hon ringer och nämner att vi råkar stå utan för hans hus och så...
Han lovar komma ut och medans jag och Emm skäller ut Fia lite så öpnnas dörren och en SUPER SÖT kille kommer ut (han var/är verkligen mega gullig!)
Så när han (och hans mamma) frågar om vi vill komma in och äta glass så tackar vi ju såklart JA!
Men efter en halvtimme måste vi gå, för vi MÅSTE vara tillbaka på båten kvart i 11, :( HAHA.

Hemresan var ganska dramatisk med t.ex. Sofia som kastade kundvagnen ut för en minst 2 meter hög cementtrappa samtidigt som hon skrattad elakt på bästa Magica the Hex stil, och när hon körde mig och Emma ner för en BRANT backe... Men tillslut kom vi hem, efter att vi lämnat tillbaka vagnen, (det kostade ju en 5:a att ta den, och den ville ju Emma ha tillbaka såklart!) då gick vi och la oss, jag sov i hängkoj, och somnade till ljudet av Eivor (BLÄÄ) som läste godnattsaga.

I dag är jag sjuk, men jag har varit på konfirmation (Catte, Malin, Jennifer o Davids) men jag känner mig febrig! :S Hm. Jag kommer aldrig bli frisk känns det som verkligen!

Dagens låt: 9 to 5 - Lady Sovereign
Lily Allen fast 100X bättre, coolare, grymare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback