Kom ihåg mej då!

Kära Vänner!

Denna dag var fairly good.  Det var en massa mini sjuor (blivande) som var på besök hos oss i dag, i skolan. Dom gick omkring med kartor, och såg allmänt oroliga ut. HAHA speciellt när Pålin skrek:
- AHHH! SJUOR!, och satte händerna för ögonen. Sen så tog vi kort på dom också. Verkligen fina kort, dom finns på min mobil för allmän beskådan. 

Och nu i eftermiddag har jag vart med Erik, vi hade : SPELA THE SIMS2 TILL DU SPYR : tävling. HAHA. Vi går verkligen på sims.

Men okej, vi har haft ett litet lov från skolan nu och det var kuligt.
HAHA på torsdagen sov jag och några av tjejorna i Emmas stuga och först var det bara ganska kul. Men så hade Tilda med sig Dextrosol och då bestämde vi oss för SNIFFA det.
MOHAHA vi har stora problem, men det gjorde vi iallafall och på dom andra märktes det väl inte så mkt men på mig och Catte, Herre Gud vilket fnatt vi fick! :O HAHA Vi hade kuddkrig och höll på att hoppa i dom inte så stabila sängarna medans Pålin och Tilda såg på oss med höjda ögonbryn. HAHA det var ROLIGT!

Men detta hände egentligen för en vecka sen, men jag hade glömt att fortsätta skriva klart det! Så därför postar jag bara detta som jag skrivit nu! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback