Hjärtat jag fått nog, jag ska gå ner till stadens flod, låta vattnet fylla...

Kära Vänner,

Idag har jag varit kärligt glad, men nu på eftermiddagen har jag börjat TÄNKA efter, om en massa saker så jag kan verkligen inte vara samma gladboll som innan. HM, jag är verkligen trött på att blogga just nu :P, men jag fortsätter ett litet tag tills det ändras...Eller så... Nu är ju istället kärligt depprimerad istället, och det jag behöver är en chokladkaka och Broder Daniel + ett fotografie, eller något sånt. Whatever.

Snart ska jag gå, gå och köpa present till Astrid-chan, för hon ska ha födelsedagkalas =D HIHI. Jag och Catte ska köpa tillsammans, men Catte ska köra upp sen :O! Så hon måste vara hemma och övningsköra, så jag ska köpa nått gulligt till Astrid.

Nä nu ska jag inte göra något mer på datorn tror jag, eller jag kommer säkert sitta här i timmar mer.

Whatever.

Dagens låt #1: No time for us - Broder Daniel
Depp, depp, depp, fin musik, söt sångare, vacker text, Broder Daniel.

Dagens låt #2: En bättre dag - Ingenting
Började lyssna nyss och upptäckte att den är ännu mer jag just nu tror jag, hm, "den här världen räcker inte till".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback