Goodnight Goodnight

Kära Vänner!
Idag hade vi PREMIÄR med teatern, det gick super bra! Jag spelade kille och var ju såklart bäst! =D
Men det gick faktiskt riktigt bra, och kändes riktigt bra det med...förutom EN sak! Jag var tvungen att binda upp mina bröst till MINI stolek, som en kille eller nått. Det gjorde ganska ONT, + att nu efteråt känns det som att dom har krymt! Jag vet inte hur många killar som läser detta, men bara så ni vet det är INTE kul alls! Och som Jonathan sa när vi stod och väntade på att få gå in på repetionen: Du ser väldigt sexig ut utan brösten! Jag: Eh??? Han: Jag skojade bara! Lova ta bort det sen! (Skräck i rösten!) HAHA så där ser man, bröst är tydligen väldigt viktigt för killar ändå...HM  :/ JAJA det visste vi såklart innan, byte av samtalsämne tror jag.
Alice fyllde 15 år i dag! Så jag bakade chokladmuffins till henne, med hjärtan! Den lilla sötnosen blev glad, vilket iochförsig var tanken men JAJA.  HAHA Catte fixade till mitt hår så det blev super tjusigt, och väldigt killigt (INTE).
Men tjusigt var det iallafall och jag var väldigt poppig, till Dieselpiké och baggyjeans! =D

Nu har jag tröttnat på detta, det är ett väldigt tråkigt och knasigt inlägg men ni "alla mina trogna fans", ni vet att jag kommer skriva mer nån annan gång, kanske imorgon eller vad som helst!
Puss på er!

Dagens låt: Sway - the Perishers
Väldigt bra och sorglig och jag kan spela den på gitarr, vilket ger extra pluspoäng!


Kommentarer
Postat av: Catte :D

Men jaa.. det kanske var en tjejfrisyr, men du såg iallafall mer ut som en kille efter än vad du gjorde innan pga. kläderna&brösten. Du kan fråga veeeem som helst, så det så! Hur som helst var du ursööt och det tyckte.. Bert(!) med!! PUSSAR <3

2007-05-03 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback