^___^

Kära Vänner,
Idag har det varit en MKT vanlig och ganska tråkig dag. Det enda som var kul, alltså utöver det vanliga flabben, var när Gustav gick runt på busshållplatsen med ett:
Men alltså softkrig på söndag då!   Vi typ: ÖÖÖÖH? Vadå? SoFFkrig? Okej...Eller alltså vi fattade att det var softairgunes men det LÄT ju som han sa soffkrig, så vi:
Amen Gustav soffkrig på söndag då! Han:
Ja, eh, vill ni va med?! Ja, på soffkrig. Hm, jag undrar om han fattade allt tillslut...Whatever.
Nu idag ska jag steka pannkakor till middag, för mamma är lite sjuk så det blir utmärkt att jag sticker upp till ICA och handlar och sen steker BERG av pannkakor, för alla vet ju att pannkakor är det godaste i världen! =D Näst kladdkaka, alhgrens bilar, våfflor och glass!  ^___^

Jawohl! Men vi ska ha friluftsdag imorgon, hm, TRÅK. Och jag ska promenixa Dyrön runt...BOOOORING!!! Men det var endå det bästa som fanns att välja, allt annat var helt SUPER hurtigt. Som beachvollyboll, eller nått annat lika knasigt. Dom tänkte inte ett dugg på stackars oss som inte är så sportiga! HM :(. 
Men jag tror ju det är dags för miiich att cyklaa till ICA nuuu, även fast det är seegt. HAHa ska bara mobba Tilda lite först, det är hon värd!

Dagens låt: Dress up in you - Belle & Sebastian
B&S är indievärldens underbarn och Dress up in you är en underbar sång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback