På Mimershus!

Nu sitter jag i "D-salen" med några tjejer från klassen, och här är det fullt av datorer, och killar som läser fordon...
Inte riktigt min typ av killar..... Hehe.. Johanna, rotar i min väska, och frågar:
-Knarkar du panodil? :D
-Näää.....Eller,,, det kan vara bra att ha någon gång du vet....(jag).

Vi ska ha en typ 3 timmar lång håltimme, och efter det så är det drama (!!!), det ska bli kul!
Igår på teatern, så hade vi glass froseri! Vi åt 3 glassar var ... Saga bjöd! Hoppas det är så nästa vecka med, då kan vi äta ännu mera! Vi ska göra en ny pjäs, där jag spelar en kille (!!) som är är värsta segelsnobben ! :D Ajaa... Detta inlägget blir ganska kort, ska logga in på sigrids modeblogg nu, och se vad hon har skrivit för mysigt!

Puss och Kjam !! (som Emilies systerson säger när han säger hej då!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback