Mysig filmafton =D

Idag har det varit en härlig dag!
På nästan alla lektioner så har vi bara slöat eller som t.ex. på Christinas (SO) så hade vi diskution om Jämnställdhet och hur EN RIKTIG MAN OCH KVINNA SKA VARA!
Det var mkt kul och intressant och lede till att alla killarna uppmanades att gå och köpa glassen Girlie i samlad trupp...Något som jag inte tror dom fullföljde riktigt... Hehe...

På tyskan, fick vi MASSA glass av Inger och det var super mums! Vi fick bara vräka i oss, fast vi var tvungna att beställa på tyska, vilket inte är särskilt svårt! =D

Efter skolan sålde jag och Tilda, Jeen och David kakor för klassen vid Ica Rorsman i Rönnäng. Det gick bra, fast nästa gång får nån annan stå där! Faktiskt! HAHA

Nu i kväll har jag och Catte och Gustav haft mysfilmkväll och sett på Madagaskar (!!), Den är så bra! Speciellt pingvinerna! Vi åt massa godis, så jag kommer inte behöva äta mer på triljoner minuter!
Nu har vi Gemensam konversation på MSN och den är minst sagt intressant! Väldigt snurrig.

OH, imorgon har vi konfirmations undervisning, BLÄÄÄ

Ajaa,, en till tråkig text som ingen kommer läsa, som jag bara skriver för mitt eget nöjes skull! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback