Första vårdagen!


Looking like the spring...

Nu är det härlig sol och värme ute!  ÄNTLIGEN! Det är så varmt och mysigt, och all kyla är helt iväg!

När jag satt på bussen i dag, hem från Kungälv (jag praoar på Musikal-linjen på Mimers hus!!!) så hade jag min kappa på mig och det var såå varmt, måste inte det vara ett tecken tycker ni? Ett riktigt Vårtecken (!!) haha!

Ett viktigt Vårmåste för mig är när man slutar använda sin varma virkade blåa basker och och byter ut den till sin super Broder Daniel basker (!!, den är så fin!). Idag på bussen såg jag tillockmed nån som hade en sån! 
Det var en gammal 70-årig snubbe, som antagligen hade sparat sin från när han gjorde lumpen, och inte som jag tatt den från Daddy, eller kanske Moster Helen....Aja, han hade den häftigt! :D


Ett annat Vårmåste är H&M's röda kappa!

FIN

Jag ska verkligen försöka lägga vantarna på den! Såå söt! Fast jag skulle nog haft ett par rundtåade pumps till istället!  Men OH SÅ SÖT!

Det var länges sedan som jag skrev, nästan 2 månader!

Det har hänt massor, t.ex. förra veckan var jag med familjen och Emilie i Sälen för SNOWBOARDING (!!),
men vet ni vad som hände redan 2:a dagen? Jag ramlar! Och bryter handleden! GRÄSLIGT!  Så jag fick tillbringa 5 dagar med att titta på dåliga amerikanska sitcomes och anime på youtube.. Så orättvist!
Så nu har jag haft gips i 1 vecka, ochska ha det i 3 veckor till.

Men iallafall, denna veckan praoar jag på Mimers hus i Kungälv. Jag hänger med 1:orna hela tiden, det är ganska kul, fast p.g.a min brytna handled så kan jag inte vara med på deras danslektioner...Fast deras balett tränare förklarade för mig att jag hade ju ändå inte kunnat vara med, för dom är ju mkt duktigare än jag.....Hm, det ligger nått i det......  Fast jag tror jag ska välja denna linjen, bara jag kommer in så...  Men dom är väldigt SLAPPA kan man säga!  Igår så hade vi 4st lektioner som var vanliga ämnen, och Jonna som jag hänger efter (Hm,, snarare spökar för eller skuggar,, eller kanske klistrar fast mig vid!!) hon gjorde inget alls på hela tiden, fast t.ex. dom hade matteprov nästa vecka med 44 st sidor kvar att göra...........Ajaa... Jag borde också göra matte, fast det är svårt med min hand...

Snart kommer Catte hit (!!!!) och vi ska ut och busa i vårsolen! Hon praoar på Kompassen, som är typ hotell eller nått sånt. HIHI idag hade hon fått städa toaletter! :D

Nu ska jag gå och byta kläder till nått väldigt vårigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback