TITTA EN MYRA MAMMA!

Idag har Mamma och jag varit i Göteborg och handlat konfirmationskläder. Det var skoj (: !!

Jag köpte:
Denna mkt söta klänningen
 (jag funderar bara på om det är lite trist med grått?)
och vita tights från H&M (in my heart!).


Sötsöta skor med rosetter från Din Sko.

Röda och gröna tights från Lindex och ett på conversekopior på Myrorna för 50 kr (!!)
Jag har alltid viljat ha ett par låga converse, och här har jag det!

Men det var första gången jag var på Myrorna, (okej jag vet, man SKA shoppa sec.hand, men det har inte blivit av...) men det fanns verkligen "En massa skit! Man behöver ju ha gått om tid för att hitta nått alls!" (citerat Mamma när hon pratade med Pappa i bilen hem.)
Ja, jag hade förväntat mig mer, men vi var bara där en liten stund, eftersom det tog minst en halvtimma innan vi hade hittat det, säkert mer...Vi fick ringa Pappa och be han gå in på hitta.se och se efter vart det låg. Sen visade det sig att vi var ungefär 100 meter fel eller så, och att vi hade kört förbi infarten (för det var en infart, och sen fick man svänga igen och IGEN, innan man kom dit, och som Mamma sa "Detta verkar inte vara något lämpligt kvarter Linnea!" :S... Men vi kom väl dit och kollade runt lite och jag köpte skorna, innan vi gick för att åka till vårat Mål: H&M i Nordstan, det bästa H&M:et i Göteborg, enligt mig. För där har dom en HEL våning till bara Divided kläder.
Muuuums!
När vi åkte från Myrorna, så såg vi några poliser som gjorde nånsorts razzia, och Mamma sa nöjt "Ja vad var det jag sa, nästa gång går vi till Järntorget!"

Men åter till handlingen, vi åt på Taj Palace! Min favourit indiska-restaurang! Och jag åt som vanligt Tandoori Kyckling, och drack som vanligt Coca-Cola (OBS! Smygreklam!).
Det var efter det som vi åkte i väg på Äventyret Hitta Myrorna!
När vi kom till Nordstan så var vi där lääääääänge, fast vi åt fika och lyssnade på 5 små 7åringar som sjöng på en scen som "Majblomman" hade byggt upp, och dom sjöng klassiska låtar medans dom spelade klattchigt på små mini gitarrer. Det var sött!

När vi hade köpt allt vi skulle, så åkte vi tillslut hem, medans båda var TRÖTTA! + att jag nyss kom på att jag har 3 prov att plugga på tills imorgon! :O, och att jag måste BAKA MUFFINS! GAAH! Vilken traschedi! HEHE.


Dagens låt: Kallt Kaffe - Kent
För att den är bra, och så väldigt depprimerad. Och för att jag drack det förrut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback