HÄRLIGT

Kära vänner!
En härlig lördag var det igår! :) Jag var med Catte på förmiddagen och vi hade det SÅ mysigt!
Vi hade en andlig stund på ett berg vid Den Hemliga Badplatsen. Det är högst sekretess på vad som hände där, men jag kan avslöja att vi eldade papper och godis (!!). HAHA
På eftermiddagen/kvällen så var vi nere på Nya med Frida, Gustav, Sara, Jessica, Elvira, Daniel, Simon, John en stund också jag och Catte då... Det var mysigt!

Vi byggde bl.a en jätte stor stad på Beachvollybollplanen.
Den heter Catteborg, och en avdelning heter Buscheborg (efter Jessica Busch). Jag hade ett eget kärleksnäste, där jag hade 100 olika älskare :P HAHA väldigt funnie. Gustav var Bäverkungen ( :/ ) Hm... Och han hade ett eget Vita huset, fast det hette nått annat, kommer inte RIKTIGT ihåg vad det var.. HEHE.

Sen grillade vi marshmallows, och dom (alla utan jag och Catte) grillade hamburgare, men sånt bjäfs orkade inte vi med.
Då kom Pålin och joinade oss, vilket alltid är mysigt. Även fast hon hade med sig sin mobil med
All Hemsk Fjortisdunk, så är det alltid kul när hon kommer.  Vi spelade lite rugby, och åt mer marshmallows.
Efter det hade vi tråkigt lite så jag och Catte och Simon satte oss att prata lite.
DÅ kom Tilda och Erikkusinen. Mysmys.

Sen var vi där någon timme till och kollade på när Gustav badade och åt ännu mer mashmallows och spelade mer rugby. HAHA.

Men sen skulle alla gå så jag och Erik och Catte gick hem till mig och kollade på Djävulen bär Prada.
Fast Pålin hade ställt sin moppe hos mig så vi pratade ju såklart med henne innan också, och jag fick åka med på hennes moppe!!! WIIEE. Hon kör bäst av alla. :D

Men nu är det dags!  HAJ DA!!!

Dagens låt: Lisa sa - [ingenting]
Den är mysmysig och verkligen en av indievärldens bäst band!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback