Fienden är NÄRA, Tilda

Mtla . Efter sommaren till ettan så kommer man vi bli SÅ BIFF Porrhamn ! säger:

såg detta på bloggen , men melody club ?

N e a säger:

Ja vet!!

N e a säger:

Det är pinsamt nästan.

Mtla . Efter sommaren till ettan så kommer man vi bli SÅ BIFF Porrhamn ! säger:

haha, nee . snart kommer fjortisduket

N e a säger:

Aldrig!! Jag ger mig inte till fienden!

Mtla . Efter sommaren till ettan så kommer man vi bli SÅ BIFF Porrhamn ! säger:

hehehehe ..... (jag ser lömsk ut)
image70


Kommentarer
Postat av: FIENDEN !

HAHA, texten är bra .... MEN TA BORT BILDEN ! ANNARS KOMMER JAG OCH ATTAKERAR DIG MED FJORTISDUNK MITT I NATTEN OCH HJÄRNTVÄTTAR DIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-04-25 @ 15:53:06
Postat av: Jeen .

Söötbarnet matilda <3

2007-04-26 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback