Fever Fever leave my heart (body) alone!

Hejsan på er!
Jag är hemma från skolan, vilket är ganska chill, även fast det är jobbigt att vara sjuk ni vet...Fast jag tycker det är mysigt att vara sjuk om man inte är så jätte sjuk, fast tillräckligt för att vara hemma. Jag har spenderat morgonen med att läsa HELA
moderniteters blogg, eller åtminstånde nästan hela...^^, Fast nu har jag tröttnatt och ska nog bara skriva i min egen och sen äta glass med kolasås och strössel.

HAHA!
Kolasåsen är tillängnad Catte! 

Men jag har ju bestämt mig för att ibland lägga upp bilder på vad jag har på mig, fast i dag är det inte värt :P..

Jag har på mig;
Svartbrunrandiga tights från JC (Okej, jag vet!)
Plommonfärgad t-shirt med texten "Homemade"  från Only
Svarta tofflor fått av M&P i julklapp
Stor brun virkad sjal
Mysig sovfrisyr att matcha med

Låter det lagom sjukligt? :D Det är det!

Tror jag att jag ska lägga upp lite bilder från igår när jag premiär använde MIN NYA KAMERA i skolan!

image46
En av dom FÅ bilderna Catte ville vara med på, + klassens nyaste och sötaste tillskott PÅLIN!


Våran mentor Bodil i en ehm, tjusig pose. De söta Gustav och Henrik. Pålin och Malin. David och Astrids hår.
Skor tillhörande De Bästa.

image52
Sötaste Jessica.


Pauline, välkommen till klass 8a1, där vi sätter töntighet först! :P   Woho! Astrids hår är väl häftigt? 8'D

image60
Hemska Henrik och Cattelattecatt!


Tilda posar. Henrik är stark. Astrids nya skor - vill ha! Tilda har piercat en av Axels säkerhetsnålar i örat! (PÅ RIKTIGT! Alla tror på det Tilda, jag lovar!) Sofia är = SSSSS=SuperSnyggaSötSmartaSofia.
Naaah, Simon och jag, och Henriks hand   
:S

image67
Kristin äter som vanligt ordentligt och nyttigt! Hon tar stora tuggor! Och är den coolaste som finns!


image68
Denna bilden tog egentligen inte igår, och det är inte heller jag som tagit den, men den är ju så väldigt härlig!
Speciellt John!




Dagens låt är: Fever Fever - Melody Club
Jag vet! Melody Club! Men för att citera Karl " den är bara så jävla skön"


Kommentarer
Postat av: matilda ..

HAHA , värsta grymma .. Hur lättlurade får man bli ?! Ofta man tar hål i örat med en säkerhetsnål på mentorstimmen ?

Mysigt inlägg , speciellt bilden på Bodil .. !
Älskar dig , sjukliing

Postat av: Matilda

härligt john .. men diu blir aldrig lika brun som mig ..

2007-04-28 @ 23:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback