Det är så det ska vara...

...så perfekt och oförstördbar.

Nu sitter jag här, utan gips i snart 2 veckor, i myskläder och
drömmer om fina kläder från
Forever21 och Harajuku Lovers.
Ni ska se dom finfina klänningarna image18
och tröjorna  som finns där! Riktiga Drop-dead Gorgeous saker som man bara vill HA!

Idag i tidningen var det en artikel, eller inte artikel, det var ett heluppslag om två tjejer som gick i 5:an och 7:an som har en egen modeblogg, och jag var inne på den...

Recention av Utterungarna 
Dom har gulliga kläder, ibland, men deras sätt att skriva på är ju väldigt amatörmässigt faktiskt.
Inte som Sigrid's blogg eller Modernitetssystrarna t.ex.

Men dom är ju ganska små egentligen och det är ju mysigt att en ung tjej som går i 5:an har en helt egen sti. Även fast det finns Popare som är hur små som helst nu förtiden. När Emma och jag var i Göteborg för ett litet tag sen såg vi några små söta popare som kanske gick i 3:an eller så...
...men åter till Utterungarna, deras frisyrer är ju väldigt söta! Mkt gulliga, fast att dom skulle se ut som uttrar förstår jag inte riktigt...

Men nu sitter jag ju här i studion och nyser och är depprimerad över att jag inte bor i Göteborg, för jag kan inte bara trippa in på Myrorna och köpa 3 klänningar för 25 kr. =(
Men när jag har suttit här en stund till så ska jag gå upp och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon, och kanske sy något...

Och imorgon ska Pauline, även känd som Pålin,

image20

Börja i våran klass!!!

Alldeles underbart, och det måste vi fira med extra fina kläder! Och Erik fyller år idag, vilket är alldeles underbart det med! XD

Men förra helgen hade vi konfirmationsläger...Det var ganska kul, även fast jag kände mig ganska depprimerad i slutet av lägret. Jag kände mig ganska ensam eftersom dom andra bara var SÅ FJORTIS!
Åh, eller dom hade helt sjuk humor hela tiden, man kunde inte prata om nått seriöst med någon överhuvudtaget!
Kära nån! Hehe... Men nu är det bara 2 veckor kvar till Konfirmationen... Det ska bli kul och härligt på nått vis...
Även fast det inte har varit särskillt ansträngande direkt... =P

Nä, Nu är Kungen död!
Haha,
idag har jag verkligen varit ´"kentig", jag har inte lyssnat på dom på ett tag...Hehe ganska långt tag, men så idag visste jag inte vad jag skulle lyssna på så då blev det dom XD.

I natt åkte Karl till Tyskland, och det är SÅ härligt. Nästan en hel veckan utan honom. =D
Visserligen är han inte så jobbig, och vi bråkar ju inte SÅ ofta, inte som t.ex. Matilda och hennes syster Elin, men det ska ändå bli skönt utan hans komentarer och användande av svåra ord! XD
HAHA!

Men nu tror jag att jag ska gå upp och ehm...göra nått! HEHE.

Som om jag bryr mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback