And I just getting sicker

Kära Vänner!

2:a dagen hemma från skolan. Något mindre givande än igår. För idag har jag:

Blivit väckt klockan 8 (!!!) av Pappa som hade glömt sina nycklar och NATURLIGTVIS var tvungen att ringa på min mobil och väcka mig.
Ätit frukost bestående av 2 rostade mackor med smör och en stor kopp med IngefärsTE + läste HELA tidningen.
Bortstat tänderna.
Klätt på mig.
Spelat The Sims2.
Gjort chokladbollsmet.
Spelat The Sims2 + ätit chokladbollsmet.
Pratat med Pappa och gömt smeten så han inte såg den.
Spelat The Sims2 och ätit upp chokladsmeten.
Diskat smetskålen och drukit mera TE.
Sprättat upp min nya egensydda klänning.
Sytt ihop klänningen.
Pratat med Mamma och föreslagit vad vi ska äta till middag.
Chattat på MSN och tittat på
Tildas blogg.
Skrattat.
Pratat med Tilda i telefon även fast ledningen måste varit dålig eftersom jag inte hörde vad hon sa.
Varit artig och hälsat till hennes mamma Ann.
Varit artig och tackat när hon hälsade tillbaka.
Sagt hejdå till Tilda.
Pratat med Mamma ifall jag ska gå till teatern som börjar om 5 min.
Kommit överens om att det är en dålig idée.
Pratat med Pålin om hennes och Cattes filmidée, Biff Pålin och Klena Catte.
Inte kommit längre på min dag.

Ja, det är vad som har hänt mig idag. (:
Men jag ska avslöja vad jag har på mig också HAHA.

Jag har på mig:
Svartvit tröja från Monki
Svarta leggings med dödskallar från H&M
Svarta tofflor fått av M&P
Vit klänning som jag sytt själv (Nöjd)

Även det är väldigt chill och sjukligt. HAHA
Men nu orkar jag inte skriva mer.. Eller egentligen gör jag väl det men BLÄ.

Dagens låt är: Soul Meets Body - Death Cab for Cutie
DOM ÄR OERHÖRT BRA!  Speciell gullighetspoäng är att Seth är galen i dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback